Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Khamis, 19 April 2012

SKANDAL ZAHIDA RAFIK - SHAFIE APDHAL DIBONGKAR DRIVER SENDIRI??

Gosip skandal Zahida Rafik dan seorang VVIP ni sudah lama ambo dengar..... Cerita ini dulu cuma berlegar sesama sendiri terutama di kalangan blogger.

Tup2 gosip itu menjadi hangat, pemandu peribadi Zahida yang sebelum ini didakwa mengelapkan duit Zahida telah mendedahkan segala2 nya.

Pendedahan yang detail termasuk transaksi duit ratusan ribu antara VVIP dan Zahida telah dirungkai satu persatu oleh bekas pemandu itu.

Pemandu berusia 38 tahun itu juga mendakwa dia menjadi org tengah hubungan sulit antara mereka...!!


"Saya diminta Datuk Shafie Apdhal untuk bekerja sebagai pemandu peribadi kepada Zahida untuk memastikan gerak-geri Zahida dapat dipantau. Datuk Shafie dan Zahida mempunyai hubungan intim antara satu sama lain.

"Sayalah antara orang kepercayaan yang dipercayai. Walaubagaimanapun saya diminta Datuk untuk melaporkan segala langkah Zahida kepada Datuk.

"Datuk akan berjumpa dengan Zahida (saya akan memandu dan berurus dengan pemandu Datuk Shafie) secara rahsia di mana-mana hotel sekitar Kuala Lumpur setiap minggu. Pada setiap kali perjumpaan itu Datuk akan menyerahkan wang tunai antara RM100,000 hingga RM200,000.

"Wang tunai tersebut kemudiaannya akan dibawa ke bank oleh saya dan Zahida untuk dimasukkan ke dalam akaun Maybank Zahida di Menara Perkeso Jalan Ampang.

"Pada tarikh 29 Februari 2012, saya tidak diberi apa-apa wang secara tunai dan secara biasa saya tidak pernah diberi wang tunai jumlah besar untuk dimasukkan ke dalam bank tanpa ditemani Zahida.

"Saya hanya dibayar jumlah RM25,693 untuk pembayaran ansuran dua buah kereta mewah dan sebuah banglo di Bukit Indah kepunyaan Zahida,"

Ambo yakin, isu ini akan menjadi besar tambahan PRU 13 semakin dekat.

Kita tidak boleh menghakimi perkara ini semata2 kerana pendedahan bekas pemandu itu. Tetapi jika apa yg dibongkar itu fitnah, ambo harap VVIP dan Zahida buat laporan polis dan saman!!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika ia bukan fitnah aku harap kerajaan ambik tindakan tegas. Pemimpin mcm ni memualkan dan xde sapa nak.