Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Sabtu, 14 April 2012

PIHAK BERKUASA AMERIKA TAHAN SHAH RUKH KHAN UNTUK KALI KE-2 !!!

Memang patut kalau kerajaan India hantar bantahan diplomatik pada kerajaan Amerika bila Shah Rukh Khan kena tahan di Lapangan Terbang White Plains, New York.

Setahu ambo, ni kali kedua SRK kena tahan oleh pihak Amerika. Pada tahun 2009 pun dia kena tahan juga selepas pelancaran filem My Name is Khan.

SRK ditahan selama hampir sejam sebaik turun dari jet peribadinya untuk memberi syarahan di Yale Universiti.

Kalau pertama kali ditahan dulu, mungkin kerana phobia pihak Amerika kepada orang islam... Apa lagi masa tu filem My Name is Khan sedang hangat di tayangkan di Amerika.

Yang pelik nya cam mana pihak berkuasa boleh tahan palakon utama filem tersebut? Apakah mereka tidak punya data lengkap individu yang kuar masuk negara mereka hinggga SRK pun ditahan?? Bodo juga Amerika dalam bab ni.

Untuk kali ke 2 ni alasan apa pun SRK ditahan? Sbb dia ada nama macam orang islam? Apakah pihak berkuasa Amerika begitu phobia hingga tahan siapa saja yang disangka berugama islam tanpa selidik maklumat individu yang mereka tahan?

"Ya, ia selalu berlaku, ia memang bagus dan berasa megah dengan diri sendiri, saya selalu mengunjungi Amerika. Pegawai imigresen tidak menghiraukan kemasyhuran bintang. Lain kali saya akan lebih sinis ketika ditanya apakah warna kulit awak? Saya akan berkata putih,". Sinis sindiran SRK mengulas penahanan belaiu ketika syarahan di Universiti Yale...!!

Hehe nampak nya phobia Amerika tidak akan hilang terhadap Isalam.... Hehe kan org macam SRK pun mereka tahan... Hehe Amerika... Lu mmg Amerika!!!

Tiada ulasan: