Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Khamis, 12 April 2012

ISU CERAI RITA RUDAINI - AIDIL ZAFUAN MALUKAN KAUM LELAKI!!!

Dua hari lepas pelakon cun melecun, Ritua Rudaini mendapat berita yang dia akan diceraikan....!!!

Hati perempuan mana yang tidak berkecai bila rumahtangga yang dibina atas dasar cinta sama cinta akan roboh dalam sekelip mata.

Tapi benarlah, perkahwinan tanpa restu ibubapa tidak akan bahagia. Rita dan Aidil Zafuan berkahwin di Selatan Thai pada 2008, perkahwinan itu dirahsiakan hingga lah Rita mengandung anak pertama nya.

Perkahwinan masuk usia ke 4 itu telah dikurniakan 2 cahaya mata yang comel. Tetapi amat malang, kerana mereka akan menjadi mangsa penceraian ibubapa.

Kita tidak tahu siapa yg benar dan siapa yg salah. Cuma yang jelas sudah ada yang akan menjadi mangsa.

Bagi ambo tindakan Aidil Zafuan tinggalkan rumah sejak Januari lalu per buatan yang memalukan. Ambo sebagai lelaki pun merasa malu. Apakah dia keluar tinggalkan anak bini kerana mahu lari dari masalah? Kalau benar begitu ..Rita tidak perlu harapkan orang seperti itu untuk menjadi pelindung.

Sebenar nya, dari awal lagi pun Aidil sudah membuat perkara yang dayus, bawa lari Rita untuk kawin di Selatan Tahi tu bukan per buatan dayus ke????

Sebagai lelaki, ambo sanjung sikap Rita. Dan sebagai lelaki ambo juga malu dengan sikap Aidil.... !! Aidil mendakwa dia tidak abaikan keluarga, jaga semua perkara... Tp kalau dah tinggakan rumah sampai 3-4 bulan bertanggungjawab kejadah nya macam tu....!!!

Bak kata rakan sekerja pompuan ambo.... "Aidil tu belum matang....!!!" Ambo cuma senyum tawar.... Aidil demo ni betul2 malukan orang jantan!!!

Tiada ulasan: