Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Rabu, 4 April 2012

MENGAPA GOSSIP DATUK K DAN ROZITA CHE WAN TERUS HANGAT???

Ingatkan reda dah kisah skandal Datuk K dan Rozita Che Wan... Rupa2 nya tidak....!!

Ambo kesian juga melihat Rozita yang cantik manis tu terpaksa buat penafian demi penafian..!! Tetapi gossip tak susut2 juga.

Beberapa tahun dulu Rozita pernah juga digossip dengan suami Tiara Jacquelina.. Malah digossip dah bernikah pun... Tetapi yang pasti Rozita masih janda sampai sekarang!!!

Beberapa tahun dulu juga, ada gossip yang konon nya Rozita terima hadiah BMW dari Datuk K hingga khabar nya Siti dah mengamuk sakan...!!

Ambo tak pasti lee samada semua itu cuma gossip atau betul terjadi... Tetapi isu antara Datuk K dan Rozita terus menjadi hangat hingga Siti sendiri boleh hilang sabar...!!!!

Jika semua cerita lain itu gossip ... Bagaimana pula dengan kenyataan Rozita bahawa hubungan dia dah Siti mula dingin semasa mereka sama2 tersenarai dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011. Konon nya Rozita ada menegur Siti tetapi Siti buat dekkk jee dan terus beredar....!!

Dan hubungan antara Rozita dan Siti telah dingin...!!

Bagi ambo laaa... Siti ni seorang yang sangat penyabar. Dia jarang marah... !! Tetapi kalau benarlah dakwaan Rozita itu maka sah lee ada perkara yang tak kena....!!!!

Tiada ulasan: