Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Selasa, 16 Februari 2010

KOPITIAM BERKONGSEP MAKANAN KELANTAN DI CS&S (COFFEE, SUGAR & SPICE) WATERFRONT, AMPANG!!

menu yang menarik bagitu juga tertarik nya kita dengan masakan yang disediakan...lazatttt!!!
Isteri tersayang sedang memilih menu kegemaran sambil dilayan oleh pelayan2 yang baik dan cekap..!!

barisan menu yang sangat lazat dengan harga yang berpatutan...nak rasa makanan pantai timur...kat sini lah tempat yang tepat!!!
dapur hadapan nya yang kemas dan bersih...kayakinan pelanggan bermula disini..!!
nasi putih dengan ayam goreng ala ayam penyek...sedap ooo...ini kegemaran atuk!!
nasi putih dengan ayam perchik istimewa....amat lazat....ini pilihan putri no.2 ambo!!
putri ambo sedang layan nenek nya....makan nek...sedap ni...!!!
nasi dagang putih dengan kari ikan tongkol...terasa kelazatan gulai tongkol nya...kegemaran nenek!!
Huruf condongnasi dengan rendang ayam...kegemaran paklong!!!
putri bongsu ambo berposing dengan roti bakar kegemaran nya!!
nasi dagang bersama ayam perchik...nasi dagang amat lembut dan terasa keaslian nya..kegemaran isteri tersayang!!!
mee hon goreng yang sedap...sarat dengan perencah...menu ini sentiasa menjadi santapan putri sulong ambo!!
ini dia...chicken chop kegemaran ambo...sedap oo..dengan sos istimewa!!!

ermm...sedang menikmati juadah lazat...sampai orang lalu kat belakang pun tak nampak..!!
harga nya amat berpatutan..dan kepada yang ada kad keahlian ada lagi potongan 10% untuk jumlah keseluruhan pada bil..!!
dan lebih nilai lagi....ada wi-fi percuma..!!!


Ramai kawan-kawan dok tanya..mengapa sudah lama tak de cerita tentang makan-makan?? sebenarnya bukan ambo dah tidak keluar makan kat luar atau pun ambo kena bajet sebab cuaca ekonomi yang tidak begitu baik...bukan..!! Ambo sebenarnya acap juga keluar makan kat luar cuma ambo tak sempat nak buat catatan..!!

Semalam..ambo sekeluarga keluar makan kat Ampang Water Front...niat hati memang dah lama nak singgah ke Restoran tersebut tetapi kerana kengkangan masa...cuma mampu melintas sahaja..!!

Ambo tertarik untuk ke tempat ini kerana ada ciri-ciri 'Kelantan' pada restoran berkongsep kopitiam ini..!! Pendek kata, tempat ini lah antara tempat yang menyediaan kan makanan kelantan secara set...dan masakan ayam percik nya yang benar2 asli citarasanya..!!

Ambo yakin, sesiapa pun akan tertarik dengan menu dan rasa makanan nya yang sangat asli terutama ayam percik nya...!!!Begitu juga nasi ulam nya..sangat lazat!!! Sementara Nasi Dagang nya pula ada 2 jenis ialaitu nasi dagang biasa dan nasi dagang putih!!!

Selain dari menu yang ambo sebut kan itu..masih banyak menu-menu lain yang disediakan termasuklah makanan masakan panas!!!

Selain itu sarapan pagi juga mula disediakan sejak akhir tahun lepas!!!

Sesiapa yang ingin kan suasana kopitiam yang berlainan..datang lee ke Coffee, Sugar & Spice Kopitiam (CSS Kopitiam)..!!

Kepada pengemar ayam percik, ambo memang sarankan untuk datang ke CSS Kopitiam ini..anda mesti berpuas hati!!!

Kepada set2 kelanteee..jom leee kita pekena kopi di kopitiam yang berkongsepkan kelantan ini!!!!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ermmm..sedapnya, lagu mana agak nay rasa nassi dagang kat kopitiam ni?

Oranng Kelantan berkata...

kawe pun nak rasa juga
sedap tu nampak aye percik
boleh lah pasarmalam join sekali.
set semo gu kelate.

Nur Afiqah Izzatie Zainudin berkata...

sedap, menang sedap!!

kembarsiam berkata...

memang sedap makanan kat sini terutama ayam perciknya. kalau nak rasa percik asli boleh rasa kat kopitiam ni.

bijan berkata...

sy dah cuba!! memang sedapppp!!

Tanpa Nama berkata...

setuju dengan Bijan memang sedap makanan kat situ. Tidak sia-sia redah jam di Ampang.