Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Khamis, 6 Ogos 2009

BAJU CANTIK DAN BERMUTU PALING MURAH DI KUALA LUMPUR!!

Selamat datang ke tapak no. 416 , Pasar Malam TAR untuk mendapatkan baju-baju yang cantik, bermutu dan harga yang amat berbaloi-baloi!!! Sambutan hangat dari pelanggan saban minggu telah membuktikan harga dan nilai barangan yang kami tawar kan!!
Kebanyakan baju kami dibuat dari kain cotton asli, sejuk bila melekat di badan..dan amat cantik bila dipantang..jangan terkejut bila memakai baju kami..suami anda pun tidak cam!! hehe cantik nya bini aku....!!!!


Baju kaler hijau lumut ini amat cantik jika dipadan kan dengan seluar atau kain yg berwarna cerah...kami cadang kan dipadan kan dengan warba beige!!

Baju ini juga amat menarik....terutama untuk yang mahu kelihatan lebih kurus...lebih slim!! boleh dipadan kan dengan sebarang warna terang atau gelap!!!
hehe...jangan risau...bila pakai baju ini..kita jamin tidak akan dikejar lembu...lembu tak de di KL ni...cuma ada kat Zoo sahaja....!! Yang pasti setiap mata akan memandang tanpa jemu kepada si pemakai baju yang menyerlah ini!! - harga cuma RM20 dan diskaun istimewa untuk pembelian lebih dari sehelai!!
Ini juga kain cotton..corak jalur nya membuat anda nampak ekslusif..harga juga RM20 sahaja. Diskaun istimewa untuk yang beli lebih dari sehelai!!
Warna biru yang menawan...kepada yang bersifat penuh kasih sayang..warna ini adalah pilihan anda!! keayuan anda akan lebih terserlah.....harga juga RM20 dan diskaun untuk baju ke 2!! saiz?? tentu ada saiz..dari S hingga ke XL!!
Warna 'koko' melambangkan ketenangan anda!! pemakai baju ini akan nampak lebih 'cool'!! harga juga RM20 dan diskaun istimewa untu baju ke 2 !!

Baju kuning ini...kita tawarkan dengan harga cukup murah...cuma RM15 untuk sehelai dan RM20 untuk 2 helai!! kenapa murah?? kami cuma mahu ambil duit upah jahit baju sahaja..!!!
Anda tentu 'terkejut' dengan harga ini...tapi itulah yang kami tawar kan!! Dibuat dari kain cotton..cuma saiz dan warna nya agak terhad!!!
Baju cotton ini ..juga kita tawarkan dengan harga RM15 untuk sehelai dan RM20 untuk 2 helai!! Corak pada tengkok dan dada nya ada berbeza!!! anda tentu tertarik dengan corak menarik !!!
colour dan saiz juga terhad!!
Baju menawan ini dibuat dari kain ciffon...harga nya juga RM15 untuk sehelai dan RM20 untuk 2 helai!! ada dalam berbagai warna....!! dan ditawar dalam 'free saiz'!!!


Tawaran baju berbanding mutu yang kami tawar kan amat menarik... kepada yang mahu membeli secara borong..kami akan tawarkan harga yang lebih menarik!!! Keuntungan kepada yang ingin menjadi kan jualan baju ini sebagai pendapatan sampingan adalah terjamin!!!

Bila anda tenguk sendiri baju-baju yang kami tawarkan..anda pasti terpegung!!! Nilai wang amat tinggi di mata kami!!

Untuk sebarang pertanyaan boleh terus ke tapak di Pasar Malam Jalan TAR setiap sabtu..atau boleh ke facebook - pasarmalam !!


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam bang, hari sabtu ni saya akan ke sana. cantik baju nampak dalam gambar.

Tanpa Nama berkata...

Cntik baju tapi saya lelaki
tak de baju untuk lelaki ke bang?

bayan berkata...

Cntik baju tapi saya lelaki
tak de baju untuk lelaki ke bang?

Tanpa Nama berkata...

Nampak colour nya menarik!
harga pun menarik!
bikin hati tertarik!

pu3rupawan berkata...

Lama tak jalan-jalan kat PMJT. tenguk blog ni terasa nak jenguk kembali tempat kenangan masa dolu-dolu.

dygcitra berkata...

cantik dan murah..nak borong tapi jauh..boleh bagi contact number tokey gerai tak?email kat saya dygcitra@gmail.com...tq..