Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Rabu, 10 Mac 2010

KARI KAKI KAMBING DI RESTORAN NOOR - SEKALI RASA DAH TAK BOLEH LUPA!!!

kari kambing...memang kegemaran ambo....mana-mana gi kalau ada kambing...ambo memang tak mampu tahan selera!!!!
ni dia..kari kaki kambing....siapa yang tak pernah cuba ..boleh cuba..gerenti terasa kesegaran nya....hehe tubuh rasa macam lepas mandi embun!!!
bil nya amat berpatutan....yang RM 1.00 tu adalah harga teh tarik candu...teh kecik besar!!!


semua kari ada...dari kambing hingga ke kari burung merpati!!! semua nya lazattt..!!!
sedang menceduk kari kaki kambing!!
Huruf condongRestoran Noor terletak betul-betul kat depan jejantas ini...!!!
pelanggan yang sentiasa memenuhi ruang depan ..!!!


Ada yang tanya...kat mana ambo makan-makan ketika berniaga kat Pasar Malam TAR!! Sebenarnya ambo tidak lah cerewek sangat pasar makan ni...ambo makan ikut selera..kadang-kadang ambo makan mee sup..atau nasi briani..atau nasi kerabu...atau kebab..atau roti arab.... almaklum..kat Pasar Malam TAR ni macam-macam ada.... sebut saja....semua ada..dan semua nya sedap-sedap!!!

Tapi kalau nak kata tempat yang paling ambo suka lepak masa rehat selepas semayang Asar..sudah tentu pilihan ambo adalah Restoran Nor di bangunan Selangor Mansion... kat tepi Sungai tu...!!!

Masakan kat situ memang bisa buat ambo tidak mampu menahan selera..dan yang paling ambo suka adalah kari kaki kambing... selain kari ayam dan daging kambing!!!

Kaki kambing yang dibakar terlebih dahulu sebelum dimasak kari itu amat membuka selera. Tambahan pula dengan rempah kari yang ditempah khas dari India itu akan membuat kita semua terasa kelazatan hingga sampai ke rumah!!

Ambo kira ..selain sedap harga nya amat berpatutan....!!! Untuk kaki kambing bersama nasi putih dan sayur.. cuma RM6.50 dan kalau makan nasi bersama kari ayam yang sebesar penumbuk tu..harganya cuma RM6.00!!!.. Maka tidak hairanlah kalau Restoran Nor selalu penuh dengan pelanggan setia terutama waktu makan tengah hari!!

Kalau sesiapa yang singgah ke Pasar Malam TAR atau pun berada sekitar Jalan TAR rasa nya rugi jika tidak merasa makanan kat situ.... ambo pasti..bila rasa sekali..anda pasti akan datang lagi!!!

Saban minggu ambo datang ke situ.. ambo akan oder..."bagi nasi sama kaki kambing.....minum...teh kecil besar..!!" hehe teh nya....terangkat.!!!!!! macam kena candu!!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy pernah makan di satu gerai yang hidang kari kaki ayam dimakan bersama nasi dan ikan bakar kat Jalan Ipoh KL.

Tanpa Nama berkata...

dimasak dengan kaki macam tu ke?? betulkah sedap ni?