Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Isnin, 1 Mac 2010

DEMI KESELAMATAN RAKYAT - POLIS BERKEMPEN HINGGA KE MASJID!!!!!



polis dan rakyat berpisah tiada.....polis selalu bersiapsiaga untuk menjaga keselamatan negara..!!!!
antara browser yang diedarkan oleh pihak polis di perkarangan masjid!!
pihak polis selalu mengharapkan kerjasama orang ramai bagi membenteras jenayah....tanpa sokongan orang ramai susah untuk polis menjalankan tugas dengan lebih efektif!!!


Ambo tabik spring kepada pihak Polis kerana usaha keras mereka untuk membenteras jenayah. Mereka bukan sahaja menjalankan kerja dengan penuh komitmen malah akan lakukan apa sahaja asalkan rakyat terbanyak selalu bersiap siaga bagi menghadapi berbagai kemungkinan.

Pada hari jumaat yg lepas..ambo begitu kagum dengan pasukan polis yang sanggup berjemur ditengah panas...semata2 untuk menyampai browser tentang keselamatan kepada jemaah masjid!!

Dengan senyum mesra mereka menghulurkan browser..dan sudah tentu harapan mereka agar...apa yg disumbangkan itu akan memberi menafaat kepada kita semua!!!

Nampaknya polis bukan sahaja ...berkhidmat ditempat-tempat biasa..malah mereka sekarang ini telah sampai ke masjid demi untuk menjaga keharmornian rakyat...!!!

Ada berbagai jenis browser yang mereka edarkan termasuklah cara mencegah:
Ambo kira pendekatan yang pihak polis buat dengan mendekati masjid adalah amat tepat. Ambo harap selepas ini pihak polis bukan sahaja akan terus mengedar browser-browser baru di perkarangan masjid....malah mereka juga boleh bekersama dengan pihak masjid sendiri untuk menjalankan kempen yang lebih agresif!!!!

Kepada pihak polis..tahniah sekali lagi dari pasarmalamtar... segala bakti yang telah dicurahkan..hanya Allah yang akan membalasnya!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH PASUKAN PDRM.