Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Khamis, 26 April 2012

ALASAN AMBIGA TERUS DEMO DI DATARAN ALASAN ORANG TAK DE OTAK!!!









Untuk mengadakan apa2 demo mesti menggunakan 3 sifir. Jika kurang mana2 satu nescaya demo haram akan menjadi hambar dan kehadiran nya tak lebih dari bilangan lembu dalam kandang lepas kena penyakit lembu gila.


Sifir 1 - mesti dijalankan di sekitar Jalan TAR.
Sifir 2 - mesti di buat pada hari sabtu
Sifir 3 - mesti pada sebelah tengah hari hingga ke petang kerana waktu tu masa paling pack.

Sebab itu Ambiga akan memberi alasan2 bodoh untuk terus berdemo haram di Dataran Merdeka atau pun di depan Sogo...kerana kalau buat ditempat lain nescaya cuma lembu2 sahaja yang akan hadir.......!!!

Pihak DBKL bersedia untuk menyediakan beberapa lokasi di sekitar Kuala Lumpur untuk Ambiga pilih..manakala pihak KDN pula memberi jaminan bagi memastikan perjalanan peserta demo ke tempat tujuan selamat.

Seperti diduga Ambiga dan konco2nya tetap mahukan Dataran Merdeka. Mereka tidak peduli walau pun keputusan m itu akan timbulkan berbagai2 masalah kepada banyak pihak.

Kalau Ambiga dan konco2 nya ada otak sudah tentu mereka menerima tawaran DBKL..sudah tentu mereka memikirkan kerugian peniaga dan pemandu teksi. Mereka juga akan memikirkan kesulitan yang bakal di alami oleh orang ramai...!!! tetapi kerana Ambiga cuma punya otak tetapi tak de fikiran maka dia memberi alasan bodoh untuk menolak tawaran DBKL . Ambiga mendakwa tidak sempat memberi notis penukaran tempat kepada penyokong2 nya. Apa punya bodoh Ambiga ni. patut pun dia tidak pernah fikirkan kesusahan orang lain. Apakah Ambiga masih berada di zaman batu?? atau dia sememang nya dungu..!!

Ambo harap, pihak DBKL dan Polis bertindak lebih tegas. Cukup2 lah bagi muka kepada Ambiga dan konco2nya itu.. kerana kebodohan mereka sudah lebih dari lembu... dan elok juga pihak berkuasa tangani mereka seperti tangani lembu....!!!!!

Ambo dan rakan peniaga kecil melayu dan fedup dan bosan dengan manusia bodoh macam Ambiga dan rakan2 nya...!!!

Dan kepada orang2 islam yang mahu ikut bontot Ambiga..kenali lah dulu siapa ambiga dan motif tindakan nya...dan satu kena ingat..perhimpunan haram Bersih 3.0 akan bergabung dengan golongan penyokong LBGT.... apakah melayu/ islam akan menyokong semua itu???

Kepada Ambiga dan konco2nya.... kerugian yang kami alami kerana demo bodoh kamu itu membuat kami semakin meluat ...!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ambiga mmg bodoh, melayu yang ikut bontot ambiga lagi bodoh.sokong homoseks woi melayu barua ambiga.

Tanpa Nama berkata...

Ambiga mmg bodoh, melayu yang ikut bontot ambiga lagi bodoh.sokong homoseks woi melayu barua ambiga.