Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Selasa, 10 April 2012

CABARAN RM100,000 KAKAK IPAR SITI NURHALIZA TIADA BERANI MENYAHUT!!

Hari ini Utusan Malaysia menyiarkan kenyataan Datin Zaiton Mohd jiwa bahawa tiada pihak yang tampil untuk kemukakan bukti Datuk K - Rozita sudah berkahwin.

Nampaknya isu ini menjadi sepi seketika selepas tawaran yang dibuat oleh Datin Zaiton. Sosek2 tentang gossip tersebut juga semakin jarang kedengaran.

Gossip tentang Datuk K dan Rozita itu rupanya bukan saja membuat rumahtangga Siti sikit goncang tetapi juga memberi tekanan kepada keseluruhan keluarga mereka. Malah keluarga Datuk K dikampung juga terkena tempiasnya.

kerana rimas dengan gossip tersebut lah yang membuat Datin Zaiton membuat tawaran sebegitu lumayan.

Apakah ini telah membuktikan bahawa gossip antara Datuk K dan Rozita hanya gossip semata2? Dimanakah pihak2 yang selama ni ghairah menyiarkan cerita Datuk K dan Rozita sekarang? Menghapa semua sepi tak berkata?

Jika tidak ada yang menyahut cabaran dan offer lumayan Datik Zaiton.. Maka jelas lah ada kalangan kita ini amat gemar mengutip cerita murahan utk dijadikan bahan tanpa memikirkan nya kepada org lain.

Tetapi kita tunggu lah episod ini seterus nya... Kerana masih ramai yang berkata " kalau tak de api masakan ada asap!!

Hehe kepada yang buka gossip Datuk K dan Rozita.... Inilah masa nya untuk buktikan kebenaran anda!! Tambah2 masa ada offer RM100k !!!

Hehe ayuh.... Bila lagi....???

1 ulasan:

afiqah berkata...

gossip tu bohong jee...