Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Khamis, 8 Mac 2012

ORANG GOMEN NAIK GAJi-KAMI PuN SERONOK!!!

Orang gomen dapat durian runtuh!!! PM baru umum kan kenaikan gaji antara 7% - 13% kepada seluruh kakitangan awam ketika majlis perjumpaan di PICC pagi tadi. Ternyata pengumuman itu disambut dengan rasa penuh syukur oleh 10 ribu kakitangan awam yang hadir.

Kerajaan juga membatalkan SBPA dan mengekalkan SSM.

Bukan saja orang gomen yang seronok, ambo yang bisnis kecil2 ni pun tumpang sekali. Apa tak nya bila kumpulan gred 1- 54 naik gaji hingga 13% maka impak itu secara tidak langsung akan terkena pada kami juga. Ramai yang berkunjung ke Pasar Malam TAR pun dari kolompok itu .

Ambo bersyukur dan insyaallah ambo juga target pendapatan ambo pun akan naik juga lepas ini. Mungkin sama persen nya gan orang gomen atau munkin juga lebih lagi.

Ambo janji insyaallah walau pun gaji orang gomen naik, harga baju2 ambo ttp pada harga yang sama meski pun kain cotton india yg ambo guna telah naik harga.

Kepada kjaan ambo ucap tahniah kerana keperihatinan kepada ke bajikan kakitangan, bila kebajikan mereka terjaga bermakna kebajikan peniaga kecik macam kami pun terbela sama.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hati gajah sama dilapah hati kuman sama dicecah. rezeki Allah.

Tanpa Nama berkata...

Seronok org kjaan naik gaji pas ni barang pun naik harga.

Nur Afiqah Izzatie Zainudin berkata...

Seronok mai pasar malam tar mcm2 ada cuti sek boleh dok ronda2.