Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Selasa, 6 Mac 2012

Pasar Malam TAR bergolak?

Ada pihak yang mahu ambo upkan kembali cerita tentang pasar malam TAR. Apa lagi sekarang ini sedang hangat isu Pengerusi Persatuan Pasar Malam TAR terpaksa mengosong kan kerusi atas sebab2 tertentu.

Ramai juga yg dok tanya ambo, apa isu sebenarnya? Apa yg membuat Che Kamarudin terpaksa letak jawatan? Itu ambo tak nak jwp kerana jawapan nya telah ramai yg tahu. Lagi pun Che Kamarudin bukan lakukan kesalahan jenayah dia terpaksa letak jawatan kerana teknikal.

Sekarang team Mahadir menguasai pucuk pimpinan persatuan. Khabarnya akan ada bebrapa pendedahan yang akan mereka keluarkan selepas ini bagi mendedahkan beberapa salah laku pihak mantan pengerusi yang lalu.

Apakah yang akan mereka dedahkan? Kita tunggu mesyuarat agung Persatuan pada hujung bulan nanti. Ambo nampak dalam isu ini seakan ada dendam sesama sendiri.

Nampaknya Che Kamarudin mantan Pengerusi telah menjadi mangsa keadaan atau pun mungkin kah dia telah ditikam dari belakang oleh pihak2 tertentu?

Sehingga menjelang mesyuarat agung nanti nampak nya kita akan terus berteka teki!

Kata seorang team Pengerusi sekarang " kita akan dedah kan banyak perkara pada mesyuarat agung nanti" ambo cuma dengar.... utk realitinya kita tunggu hujung bulan nanti.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wooo macam politik tu jatuh menjatuh.

Pasar Malam berkata...

Hehe politik ni ada di mana2, asal ada kepentingan dan habuan pasti akan ada politing. Ttp politik yg paling teruk adalah politik jatuhkan org demi kepentingan diri.