Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Khamis, 22 Mac 2012

HILANG NORNABILA PUN IKUT KEKASIH JUGA!!!!

Sah apa yang terjadi kepada Nornabila adalah sama dgn yang terjadi pd Siti Fatihah macam copy paste. Kedua2 nya hilang sekejap dan kedua2 ikut boyfriend cuma jalan ceritanya sedikit berbeza.

Nornabila dah dijumpai bersama teman lelakinya, pemuda umur 20an dan sudah berkawin. Dan tempat dia ditemui adalah di Taman Tas sama tempat gan Siti Fatihah hilang,

Bayangkan dari Jerantut sampai ke Kuantan. Hampir 130km. Mengikut teman lelaki pada pukul 10 malam.

Tenguk semua ini ambo jadi gerun. Remaja pompuan semuda itu sudah pandai buat keputusan sendiri yang sudah tentu akan merugikan diri sendiri juga.

Satu hari, jika benar remaja pompuan diculik tentu org akan anggap ... Ah! Tu bukan kena culik tapi lari ikut jantan!!

2 ulasan:

hisham berkata...

yg menariknya...mak ayah pula menceritakan yb
g anak mereka tu baik,dengar kata...bersopan santun...anak yg terbaik...
zaman sekarang mak bapa tak dapat terima kalau jiran kata anak mereka buat itu dan ini...
mak bapa melenting jika kita tegur...anak mereka tak bolih ditegur..
zaman dulu..anak orang anak kita...anak kita anak orang..sama2 pakat mengawasi..jika anak2 dulu buat salah diluar...sebelum anak tersebut sampsi kerumah..berita salah lakunya dah sampai dulu pada mak bapa walaupun masa itu tidak alat komunikasi secanggih sekarang.
cuba tanya mak bapa remaja yg lari...jawapan pertama yg keluar dari mulut mereka ialah...anak mereka anak yg baik...segala keburukan anak tak pernah mereka cakap..

Pasar Malam berkata...

Benar, ttp itu lah terpaksa kita bayar bila dunia semakin berubah hinggakan nilai hidup kita pun berubah juga.... Berubah kpd asyik betul kan anak sendiri walau pun mereka tak betul.