Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Rabu, 21 Mac 2012

Fw: SAH NUR FATIHAN LARI IKUT KEKASIH?

my BlackBerry® SAH NUR FATIHAN LARI IKUT KEKASIH?

Kalau benar Nur Fatihah lari ikut kekasih dan bukan diculik seperti yang digembar gemburkan, mmg sah.... ada masalah budak ni.

Apakah dia tidak fikir kesan tindakan dia tu?

Sebelum ini pihak polis sendiri meragui bahawa Fatihah diculik berdasarkan ada saksi yang mendengar dia menghubungi seseorang utk menjemputnya di tempat berkenaan.

Kalau benar begitu bagaimana pula cerita 2 adik nya yang berlari pulang utk khabarkan yang Fatihah diculik siap dengan jalan cerita nya sekali? Tak kan budak2 tu hafal skrip utk sembunyikan aktiviti kakak mereka?

Ibu Fatihah sudah menerima panggilan dari seorg pemuda pd pukul 2 pagi utk khabarkan Fatihah selamat dan akan pulang 'esok-esok' . Konon nya Fatihah selamat di bawah jagaan ibu angkatnya.

Apa pun alasan, ambo harap pihak polis bertindak tegas dalam isu seperti ini. Jika benar Fatihah benar2 lari ikut teman lelaki nya..... Mmg sah lah hebat lakonan Fatihah tu. Dia bukan sahaja berjaya menipu keluarga tetapi juga berjaya gemparkan satu Malaysia.

Elok kalau jadi pelakun budak ni!!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalu betul dia lari ikut lelaki harapan jadi pelakon belum tentu. ..future pelacur comform...
jangan sampai kes benar2 berlaku pun orang anggap lakonan...

Pasar Malam berkata...

Ambo setuju dah banyak kita dengar kes macam ni tp kes ini paling mengemparkan.
Apa kah dia tak fikir apa perasaan ib u bapa nya bila perkara ini menjadi isu nasional.

Tanpa Nama berkata...

pada mula dengar berita ini saya sangat marah dan kesal..kesian pada budak tu...bila dapat tau dia lari dengan boyfriend,berbakul2 sumpah saya bagi.Memang budak tu nak jadi pelacur..lepastu buat anak campak tepi jalan.takpun tambah anak luar nikah..sial..mau kena belasah je anak derhaka camni..