Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Ahad, 19 Julai 2009

ermm...SEDAP NYA TOM YAM TULANG DI WARUNG D'SANTAI - TESCO AMPANG!




ermmm...cedok Abby jangan tak cedok...Abby Fana di Warung Santai..
sedap nya Tom Yam...tak mahal RM6.50 jee...
padprid campur..antara menu kegemaran orang rumah ambo...
menyelerakan..macam-macam ada di Warung D'Santai...
Staf D'Santai yang ramah dan cekap sedia untuk membantu..!!
Lama ambo tak update blog ambo ni..almaklum dah dekat dengan bulan puasa ni, macam-macam benda kena buat..yelah bulan puasa nanti adalah bulan rezki bagi peniaga pasar malam seperti ambo ni!!

Jumaat lepas ambo bersama isteri dan anak-anak berbelanja di Tesco Ampang.. kebetulan belum makan malam lagi...ambo terus mengajak mereka menjamu selera di Warung D'Santai yang terletak dalam bangunan Tesco itu!!!

ermm....menu yang menarik hati ambo adalah Tom Yam Tulang... ambo rasa memamng susah nak jumpa Tom Yam Tulang di lain tempat...!!

Memang selera lah ambo makan...sampai kan terlupa ada anak dan isteri kat sebelah!! daging nya empok dan rasa tom yam nya agak lembut tetapi memang kena dengan cita rasa ambo!!

Anak bongsu ambo pun nampak selera bila makan tom yam tulang tersebut kerana rasa nya tidak pedas seperti tom yam yang biasa kita rasa...!!!

Jadi kalau anda semua berkunjung ke Warung D'Santai Ampang...jangan lupa cuba lah Tom Yam Tulang..nescaya anda tak sedar walau pun mertua lalu kat belakang....!!!

ok...ambo keno chow...nak cari lauk kat tesco....!!

Tiada ulasan: