Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Ahad, 5 Julai 2009

DJ ISMAHALIL HAMZAH JADI TOKEY BAZAR RAMADHAN 'MY FRIEND' DI JALAN TAR!!

Ismahalil....dj yang ambo minat di THR..tiap bulan puasa ingat coloteh dia!!


pamplet yang diedarkan oleh Ismahalil di Pasar Malam Jalan TAR malam tadi!!


Ketika ambo sedang sebok melayan pelanggan ambo di Pasar Malam Jalan TAR malam tadi, ambo ada lihat kelibat seseorang yang ambo agak cam menyerah pamplet bazar ramadan.

Ambo tidak sempat nak bertanya apa-apa kerana waktu itu pelanggan agak ramai di tapak pasar malam ambo... ambo pun tak terfikir kelibat siapa yang serah kan pamplet itu..hehe almaklum pelanggan tengah ramai.. rezki kena jaga dulu..!!!


Ketika waktu agak lenggang sikit ambo baru membaca pamplet yang diedarkan tadi..terkejut ambo..rupa nya yg bagi pamplet itu tadi adalah Ismahalil Hamzah..bekas dj radio muzik dan THR!!!


Bila sebut sahaja dj rock...semua orang pasti kenal Ismahalil ni...tag nya...'myfriend'... sudah agak lama rasa nya dia menyepikan diri !!! Tidak lama dahulu heboh kononnya dj Ismahalil terlibat dengan ganja dan telah di tangkap bersama tiga rakan nya di Setapak.


Khabar nya selepas dari itu Ismahalil telah telah menetap disebuah pulau dan banyak membuat program bersama mat rempit....dia juga berkerja sambilan di radio Melaka selama 1 tahun!!



Banyak sebenar nya cerita-cerita tentang Ismahalil ini kita tidak begitu jelas!! dan yang pasti sekarang ini Ismahalil telah kembali ke KL..mungkin juga kerana dia mahu lebih dekat dengan dua org anak bersama bekas isteri nya dulu!!


Apa pun sebagai peniaga pasar malam, ambo berasa berbesar hati kerana dj Ismahalil telah masuk dalam komuniti ambo..malah sekarang dia nampak nya telah menjadi tokey bazar ramadhan pula!!


Kepada yang ingin menyewa bazar dj Ismahalil ..ambo juga suka nak war-warkan...Lokasi bazar tersebut terletak tidak jauh dari Pasar Malam Jalan TAR..bersebelahan Swiss Hotel ... berhadapan Dataran Merdeka!! Dan sewa nya cuma RM1,000 sepanjang bulan ramadhan. Dengan keluasan 8 kali 8 kaki ambo kira sewa itu amat berbaloi apalagi dengan ada diselitkan berbagai program sepanjang bazar 'Dataran My Friend' itu berlangsung!!


Kepada yang cuba-cuba untuk menanbah rezki di bulan ramadhan nanti..boleh mencuba nasib di bazar ramadan - My Friend itu!! Untuk hubungi dj Ismahalil : 013 6971381



Sebagai peminta dj Ismahalil..ambo harap dia akan berjaya..dan bazar 'My Friend' itu akan tetap bertahan setiap tahun!!1




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isma skg kt thr gegar kul 4-8 mlm


http://www.thr.fm/inc/app/shared/dvrplayer/capsules/capsule_gegar.asp

V berkata...

sekrang ismahalil dj kat radio dia sendiri kat bapakku fm sapa nak dengar leh masuk sini > http://vecasts.blogspot.com/2011/11/radio-bapakkufm-online-malaysia.html setiap ,malam jumaat dia ada wat kisah seram kat situ,