Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Rabu, 24 Jun 2009

TEH TARIK 'KECIKBESAR' YANG PALING SEDAP DI KL !!,


Setiap minggu Pasar Malam di jalan TAR, ambo akan ambil masa selama satu jam untuk sembahyang asar..terus lanjut ke magrib...dan lepas tU akan pekena teh tarik!!!

Setiap minggu ambo memang tak leh lupa teh tarik kat Restoran Amnah!! Memang kow, kalau sekali rasa ..pasti akan datang lagi!!

Setiap minggu ambo kat situ , ambo perhatikan yang salalu menjamu selera di restoran itu adalah pelanggan tetap. Malah yang sudah menjadi pelanggan berpuluh tahun pun ada. Ambo selalu pasang dengar bila orang2 veteran dok bercerita tentang KL dan sejarah bangunan2 sekitar nya...asyik!!!

Restoran Amnah ini bertentangan dengan Sungai ...dan seberang sungai itu terletak masjid india dan bazar !!!

Labuh jee punggung..pelayan terus datang..samada lelaki india atau pun pompuan indon...cam biasa ambo akan oder.." bagi teh kecikbesar satu..!!!"

Ada yang tanya...apa tu teh kecikbesar??? teh kecikbesar tu makna nya..teh gelas kecik tp diisi dalam gelas besar!!! sedappppp!!!!!

Selain teh tarik....nasi kandar nya juga sedap....harga pun kira ok laaa...dalam lingkungan RM6 untuk satu lauk bersama nasi dan sayur!!!

Ambo rekemen lah...kalau mai pasar malam jalan TAR..jangan lupa rasa lah teh tarikkecik besar di restoran Amnah!!! Buka saja2 nak kempen....tp mmg betul2 sedap lagi kawwwwww!!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menarik juga isu ini, aku akan cuba rasa teh kacikbesar itu nanti!! Sedap tak sedap tentu atas selera masing-masing.