Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Isnin, 3 Disember 2012

JOM PEKENA MEE UDANG KAT RESTORAN MAK JAH..!!!!!

mee udang special..tenguk lah udang2 besar  sedang tersenyum  sedia untuk diratah..!!
Cawangan Mee Udang Mak Jah di Wangsa Maju
mee udang biasa..udang nya puun boleh tahan besar juga..!!

hidangn kuey teow udang yang kaya dengan udang!!

nasi goreng udang pun terangkat jugak..!!
Mee Udang antara menu yang menjadi kegemaran rakyat Malaysia... tak kira apa bangsa bila sebut mee udang Kuala Sepetang atau pun mee Udang Sungai Dua.... semua akan terbayang udang yang besar lagi segar sedang berenang2 dalam mangkuk sedia untuk diratah..!!!

Untuk menikmati keenakan mee udang sekarang ini kita sudah tidak perlu lagi memandu ke Perak atau pun terbang ke Penang.... semua dah ada tersedia di KL ni..!!!

Mee udang istimewa Mak Jah yang begitu popular di Kuala Spetang sudah bertapak di Wangsa Maju...!! Rasa mee udang kat sini  tidak lari dari tempat asal nya.....!! Udang nya yang besar..rasa kuah mee nya yang manis begitu mengetuk selera..!!!

Selain mee udang...restoran Mak Jah juga ada menyediakan kuey teow udang dan nasi goreng udang... semua nya enak2...yela..udang mmg dah sedia sedap....masak apa pun tentu sedap..!!!

hehe..ketika menikmati mee udang tersebut,,,ambo rasa seperti dok tepi kolam udang....aroma udang yang menusuk dari mee tersebut boleh membuat kita lupa dunia sekejap..!!!

harganya pun amat berbaloi....untuk mee udang special..harganya cuma RM12 ...dalam mangkok ada 6 ekor udang..sehingga melimpah keluar..kalau boelh melompat nescaya udang tu dan melompat..!!

Untuk mee udang biasa harga nya cuma RM8 sahaja..juga mengandungi 6 ekor udang tetapi saiz nya kecil sedikit...samada kecil atau besar..pendek kata untuk makan mee kita perlu alihkan udang....!!

Kepada pengemar2 mee udang atau nasi goreng udang atau kuey teow udang atau udang goreng atau udang celup tepung atau apa jenis udang sekali pun..ambo rokemen restoran Mak Jah..nescaya hok gi makan sana akan balik dengan senyuman dan kepuasan..!!!

Tiada ulasan: