Stok baru sudah sampaiii...!!!!

Rabu, 12 Ogos 2009

PAK SAMAD TOLONG JANGAN SUSAH KAN KAMI LAGI!!...... TOLONG JANGAN BUAT DEMO DI JALAN TAR!!

Pak samad yang kubur kata mari dan rumah kata pergi masih mahu menyusah kan orang dengan demo haram nya!! tolong lah pak samad...jangan susah kan kami lagi....!!!
Bila polis bertindak tegas...yang berdemo ini kata polis kejam...ambo nak tanya ..makhluk2 yang dok berdemo hingga susah kan orang ramai tu tak kejam??? kalau nak orang baik kepada kita...buat lah baik dengan orang lain dulu!! jangan fikirkan keadilan untuk diri sendiri sahaja!!!
Mana-mana perhimpunan haram akan tetap menyusah kan rakyat terbanyak!! kalau anda ada agenda wahai pak samad..sila laksana kan agenda anda..tapi tolong susah kan kami peniaga-peniaga kecil ini.....kamu banyak harta wahai pak samad....tetapi kami cuma ada pendapatan bila kami boleh berniaga!!! jika tidak...kami tak akan dapat apa-apa...!!!
Perlu kah berkumpul seperti ini?? nak hantar memo...hantar saja lah...nak kumpul orang buat apa??? hidup ni jangan suka susah kan orang wahai pak samad!!!!
Huruf condong
Satu lagi demo haram mungkin akan diadakan dalam masa terdekat di Pusat Bandar Kuala Lumpur. Gerakan Mansuh PPSMI (GMP) khabar nya akan mengadakn mesyuarat pada minggu ini bagi merancangan perhimpunan tersebut!!!


Jika ini berlaku..maka ini lah perhimpunan haram kali ke 2 yang yang dianjurkan oleh pihak GMP selepas perhimpunan pertama mereka pada 7 Mac yang lalu!!!

Samad Said yang juga Penasihat GMP kemungkinan besar akan menjadi dalang utama dalam perancangan perhimpunan haram ini.


Ambo harap, polis akan bertindak tegas jika GMP terus kan juga hasrat mereka. Peniaga-peniaga kecil sekitar Jalan TAR sudah meluat dengan demo2 seperti ini!!


Kepada pak samad, ambo harap jangan lah dok kumpul orang sekitar Jalan TAR ini lagi..kesian lah kami untuk cari rezeki. apa kah pak samad nak bagi kami makan kalau perniagaan kami lingkup kerana perangai bodoh pak samad tu???


Ambo harap pak samad tak buruk kan reputasi dengan menyusah kan rakyat terbanyak macam ambo ni!!! Kalau setakat nak hantar memo atau nak kumpul sokongan..buat lah cara lain...jangan cara bodoh ini wahai pak samad!!!


Dan ambo juga harap, seluruh persatuan peniaga dan penjaja di Jalan TAR akan bertindak lebih proaktif agar demo haram itu tidak akan menjejaskan periuk nasi kita semua!!!! Dan jika perlu ..kita patut bertindak dengan lebih tegas kepada individu-individu yang merancang demo haram seperti ini !!


Kalau pak samad nak juga buat demo , takut-takut pak samad jadi gila kalau tak berdemo..sila buat di Petaling street atau pun Brickfield.....!!! cukup lah menyusah kan orang-orang melayu yang mahu mencari rezeki di Jalan TAR ini!!!!

Pak samad!!!...cerdik kan diri mu..dan matang kan fikiran mu..sebagaimana panjang nya usia mu itu!!!! ambo dah meluat dengan manusia macam pak samad ni..maaf akn ambo kerana kurang ajar kepada mu pak samad!!! ambo cuma mahu cari makan di jalan TAR...!!!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tarik janggut pak samad tu!

bayan berkata...

tak guna janggut jee
panjang kalau otak
tak panjang.

Tanpa Nama berkata...

Apakah satu-satu agenda itu
akan berjaya bila adakan rusuhan?
Merusuh sana, merusuh sini!
menyusahkan orang ramai.
Kerajaan perlu tegas lah.

anti_rusuhan berkata...

Pak Samad kata demonstrasi itu halal! Sudah gila kah engkau Pak Samad?

kainbaju berkata...

Nampak nya peniaga kena berkira-kira
untuk buat tutntutan lagi sekali!
Rupa nya ramai manusia yang gila
berdemo kat KL ni. Yang tua nak kiot pun gila berdemo jugak?

kainbaju berkata...

Nampak nya peniaga kena berkira-kira
untuk buat tutntutan lagi sekali!
Rupa nya ramai manusia yang gila
berdemo kat KL ni. Yang tua nak kiot pun gila berdemo jugak?

Gemuk berkata...

Jalan Tuanku Abdul Rahman patut di jadikan tempat bebas perhimpunan haram. Di dini adalah pusat tumpuan ramai. Bahaya jika apa-apa terjadi.

bajuputih berkata...

setuju dengan gemuk.
Jadikan Jalan TAR sebagai
kawasan bebas perhimpunan haram.
Jangan perjudikan keselamatan
rakyat !

anak_melayu berkata...

Saya cadangkan peniaga pasar malam tar hantar memorendom kepada pak samad tu.
Sebelum dia buat demo, elok peniaga pasar malam tar buat demo dulu.